לקראת פסח: קוראים לנתניהו להגעיל את הממשלה

הזמן הולך ואוזל. ממשלת הכניעה לסחטנות של המפלגות החרדיות מסכנת את עתיד הציונות. אם לא נבצע את המהפכה האזרחית הדרושה, כלכלת ישראל תתדרדר לעולם השלישי, לצה"ל לא יהיו די חיילים ויהודי התפוצות יתנתקו מישראל הרואה בהם יהודים סוג ב'. לכן, נתניהו חייב להתעשת ולהזמין את יו"ר קדימה ציפי לבני להקים את הממשלה האזרחית הדרושה. בעוד העמים מסביבנו מחליפים משטרים כושלים במחיר דמים כבד, כל שדרוש אצלנו הוא מעט אומץ ונחישות של ראש הממשלה. הגיע הזמן שנתניהו יענה לרצון הציבור.

לקראת פסח פותחת עמותת חדו"ש בקמפיין גולשים חדש בסיסמה "להגעיל את הממשלה". הקמפיין מאפשר לשלוח באמצעות האתר החדש של העמותה מייל לראש הממשלה ולקרוא לו "להחליף את הקואליציה הלא כשרה הזו ולהקים ממשלה אזרחית כשרה למהדרין, ממשלת חופש דת ושוויון בנטל".

הגעלה - אתר "ויקיפדיה" מגדיר הגעלת כלים כ"אחת מהדרכים להכשיר כלים, תהליך שנועד להוציא מכלי את ה'טעם' של מה שהיה בו לפני ההגעלה. הגעלה מתבצעת כדי להכשיר כלי שבושל בו איסור, כדי להפוך כלי מ'בשרי' ל'חלבי' ולהיפך, וכן כדי להכשיר לפני חג הפסחאת הכלים שרוצים להשתמש בהם במהלך החג, ושהשתמשו בהם קודם בחמץ. הגעלה מתבצעת על ידי הטבלת הכלים במים רותחים, האמורים לנקות אותו מטעם המאכלים שבושלו בו. בנוסף קיימת גם הכשרת כלים בדרכים אחרות, כגון ליבון הכלי".

מומלץ לא להסתפק בטקסט המקורי שלמטה, אלא להוסיף עליו דברים אישיים שלכם. זאת, כמובן בסגנון ראוי ומכובד.

 שלח מכתב / פנה למעצבי המדיניות 
המכתב ישלח ל:

פרטיך האישיים כפי שיופיעו במכתב:
*שם מלא

*ישוב

*טלפון

*דוא"ל

מומלץ להוסיף לטקסט מסר אישי קצר. חשוב להקפיד על לשון ראויה ומכובדת.
המיילים ישלחו בעיכוב קל, לאחר בדיקה שהם עומדים בקני המידה של המערכת.

פרטי הפנייה (1000 תוים מקסימום)

יש להקליד טקסט זה בתיבה המתאימה

מעוניין לקבל המידעון (ניוזלטר)

איך תוכל לפעול?